obrazy sklep

obrazy sklep telefon

W razie pytań zadzwoń lub napisz do nas!

578 897 200

biuro@kreatywnedrukowanie.pl

www.facebook.com/kreatywnedrukowanie

 

obrazy sklep firma

To Polskie obrazy drukowane na zamówienie na oryginalnych atramentach firmy Epson

Promocje
Obraz biały kwiat 75x50 cm
Obraz biały kwiat 75x50 cm
129,00 zł 99,00 zł
szt.
Obraz czarno biała róża  75x50 cm
Obraz czarno biała róża 75x50 cm
129,00 zł 99,00 zł
szt.
Produkt dnia
Obraz bambus
Obraz bambus
129,00 zł
szt.

Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Uwaga przed wysłaniem zwrotu Poinformuj nas o tym fakcie Mailowo: biuro@kreatywnedrukowanie.pl lub telefonicznie : 578 897 200.

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:imię i nazwisko, datę, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, przyczynę reklamacji(nie obowiązkowe)lub opis wady, numer konta bankowego do zwrotu, podpis. 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kreatywne Drukowanie Katarzyna Wróbel
Libertów ul. Zgodna 42
30-444 Kraków

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz lub fakturę.

 PRZESYŁKI BEZ WCZEŚNIEJSZEGO POINFORMOWANIA OBSŁUGI SKLEPU NIE BĘDĄ ODBIERANE I KOSZT KOLEJNEJ WYSYŁKI PONIESIE ZWRACAJĄCY, CZAS 14 DNI NIE BĘDZIE W TEJ SYTUACJI PRZEDŁUŻANY. CZAS 14 DNI NA ZWROT ROZPOCZYNA SIĘ W MOMENCIE OTRZYMANIA PRZEZ KLIENTA PRODUKTU. JEŻELI OTRZYMAMY PRODUKT BEZ OŚWIADCZENIA, PO PRZEKROCZENIU 14 DNI LUB USZKODZONY REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UZNANA. KOSZT PRZESYŁKI POWROTNEJ W TAKIEJ SYTUACJI PONOSI KLIENT.


Reklamacje i zwroty

 

1. Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, tym samym należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera.

2. W przypadku, gdy wybrany przez Kupującego rozmiar/model Towaru okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany na inny na prośbę Klienta. W takich okolicznościach koszty zwrotu i ponownej wysyłki Towaru pokrywa Kupujący. Ponowna wysyłka następuje w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty i zwrotu Towaru. Klient proszony jest o uprzednie skontaktowanie się z obsługą Sklepu i rezerwację pożądanego modelu/rozmiaru/koloru.

3. Zwrotowi nie podlega towar uszkodzony z winy klienta; zwracany po 14 dniach od dnia otrzymania przesyłki; odbierany osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa oraz towar wykonany na specjalne zamówienie (np. Obraz z własnego zdjęcia lub w nie standardowym rozmiarze).

4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz dokładny opis wady.

5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

7. Reklamacje wynikające z różnic kolorów i odcieni rzeczywistych w odniesieniu do zdjęć prezentowanych na stronie nie będą uwzględniane. Zdjęcia prezentowane w sklepie są poglądowe i kolory mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych.

8. Uszkodzenia wynikające z nie właściwego użytkowania produktu przez zamawiającego nie będą uwzględniane. ( np. otarcia, wytarcia lub rozdarcia)

9. Podstawą do reklamacji lub zwrotu jest wcześniejszy kontakt z biurem firmy jak również przesłanie zdjęcia w formie cyfrowej stanu technicznego produktu.

10.  Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Wyjątkiem są produkty przygotowane na zamówienie klienta.

11. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie 10 dni od jego otrzymania do sklepu. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Klienta.

12. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie noszącego jakichkolwiek śladów używania.

13. W przypadku odesłania towaru noszącego ślady użytkowania zwrot nie zostanie uznany a koszty przesyłki odesłania produktu do zamawiającego ponosi zamawiający.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl