
W razie pytań zadzwoń lub napisz do nas!
578 897 200
biuro@kreatywnedrukowanie.pl
www.facebook.com/kreatywnedrukowanie
To Polskie obrazy drukowane na zamówienie na oryginalnych atramentach firmy Epson






Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Uwaga przed wysłaniem zwrotu Poinformuj nas o tym fakcie Mailowo: biuro@kreatywnedrukowanie.pl lub telefonicznie : 578 897 200.
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, datę, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, przyczynę reklamacji(nie obowiązkowe)lub opis wady, numer konta bankowego do zwrotu, podpis.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kreatywne Drukowanie Anita Wróbel
Libertów ul. Zgodna 42
30-444 Kraków
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz lub fakturę.
PRZESYŁKI BEZ WCZEŚNIEJSZEGO POINFORMOWANIA OBSŁUGI SKLEPU NIE BĘDĄ ODBIERANE I KOSZT KOLEJNEJ WYSYŁKI PONIESIE ZWRACAJĄCY, CZAS 14 DNI NIE BĘDZIE W TEJ SYTUACJI PRZEDŁUŻANY. CZAS 14 DNI NA ZWROT ROZPOCZYNA SIĘ W MOMENCIE OTRZYMANIA PRZEZ KLIENTA PRODUKTU. JEŻELI OTRZYMAMY PRODUKT BEZ OŚWIADCZENIA, PO PRZEKROCZENIU 14 DNI LUB USZKODZONY REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UZNANA. KOSZT PRZESYŁKI POWROTNEJ W TAKIEJ SYTUACJI PONOSI KLIENT.
Reklamacje i zwroty
1. Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, tym samym należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera.
2. W przypadku, gdy wybrany przez Kupującego rozmiar/model Towaru okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany na inny na prośbę Klienta. W takich okolicznościach koszty zwrotu i ponownej wysyłki Towaru pokrywa Kupujący. Ponowna wysyłka następuje w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty i zwrotu Towaru. Klient proszony jest o uprzednie skontaktowanie się z obsługą Sklepu i rezerwację pożądanego modelu/rozmiaru/koloru.
3. Zwrotowi nie podlega towar uszkodzony z winy klienta; zwracany po 14 dniach od dnia otrzymania przesyłki; odbierany osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa oraz towar wykonany na specjalne zamówienie (np. Obraz z własnego zdjęcia lub w nie standardowym rozmiarze).
4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz dokładny opis wady.
5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
7. Reklamacje wynikające z różnic kolorów i odcieni rzeczywistych w odniesieniu do zdjęć prezentowanych na stronie nie będą uwzględniane. Zdjęcia prezentowane w sklepie są poglądowe i kolory mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych.
8. Uszkodzenia wynikające z nie właściwego użytkowania produktu przez zamawiającego nie będą uwzględniane. ( np. otarcia, wytarcia lub rozdarcia)
9. Podstawą do reklamacji lub zwrotu jest wcześniejszy kontakt z biurem firmy jak również przesłanie zdjęcia w formie cyfrowej stanu technicznego produktu.
10. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Wyjątkiem są produkty przygotowane na zamówienie klienta.
11. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie 10 dni od jego otrzymania do sklepu. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Klienta.
12. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie noszącego jakichkolwiek śladów używania.
13. W przypadku odesłania towaru noszącego ślady użytkowania zwrot nie zostanie uznany a koszty przesyłki odesłania produktu do zamawiającego ponosi zamawiający.